از بهترین انواع غذاهای آماده که ارزش غذایی آن قابل مقایسه با هیچ نوع خوراک دیگری نیست کنسرو ماهی است که با برند طبیعت و با وزن خالص ۱۸۰ گرمی در کارتن های ۲۴ تایی از تولید کننده این محصول قابل خرید است.

مشتریان کنسرو ماهی طبیعت را در بسته بندی مخصوص برای عرضه به بازارهای دیگر از اینجا تهیه خواهند کرد.

خرید کنسرو ماهی طبیعت

از خوراک های بسیار خوشمزه که در هر آشپزخانه خانگی یا صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد که سرشار از پروتئین و بسیاری دیگر از مواد مغذی است و مهمتر از همه این که مدت ماندگاری آن نیز بسیار طولانی بوده و حتی به چند سال می رسد.

کنسرو ماهی را می توان برشمرد که یکی از برند های بسیار معروف آن در ایران به نام طبیعت بهترین آن را در ظروف نگهداری مخصوصی ارائه می کند.

این محصول غنی از پروتئین است و در عین حال از میزان انرژی مناسبی نیز برخوردار است و نه تنها کالری و پروتئین بلکه انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی را نیز برای بدن فراهم می کند.

بهترین حالت آن معمولاً همراه با مقداری روغن است به این معنی که وقتی ظرف نگهداری آن باز می شود گوشت ماهی در داخل روغن قرار گرفته است که برخلاف تصوری که بسیاری از ما داریم این روغن، چربی ماهی نیست بلکه یک نوع روغن گیاهی یا حیوانی افزودنی است که به طور خاص از روغن زیتون برای آن استفاده می شود.

چون نقش طعم دهنده را نیز برای آن ایفا خواهد کرد همچنین مقدار مناسبی نمک نیز در استفاده شده است تا مدت زمان نگهداری آن افزایش یابد و طعم آن نیز بهبود یابد.

کنسرو ماهی طبیعت به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3، 6 و 9 بسیار معروف است و امگا ۳ به دلیل خواص بسیار زیادی که برای مغز و چشم دارد بیشتر به چشم می آید.

همچنین فواید این کنسرو ماهی همچون بسیاری از برند های درجه یک این محصول بسیار زیاد است از جمله این که این کنسرو منبع بسیار ارزان قیمت برای پروتئین است.

در واقع با هزینه کم تر حجم زیادی از پروتئین را برای خود به دست خواهید آورد و داشتن همین خصوصیت در کنار کالری بالا باعث می شود که سیری کاذب در فرد ایجاد شود و میل به خوردن کاهش یابد که همین مسئله باعث می شود به مرور کاهش وزن ایجاد کرد.

برای کاهش وزن حتما قرار نیست رژیم غذایی سخت بدون گوشت در نظر گرفته شود بلکه استفاده از کنسرو ماهی به شما نیز کمک می نماید تا با یک غذای خوشمزه به کاهش وزن خود کمک کنید.

از اسیدهای چرب بسیار مقوی در کنسرو امگا ۳ است و به خاطر نقش خاصی که برای این اسید چرب وجود دارد دارای ارزش ویژه‌ای است.

همچنین این اسید چرب برای سلامتی قلب بسیار مفید است و افرادی که به بیماری های مختلف قلبی مانند تنگی عروق مبتلا هستند این کنسرو را بدون نگرانی مصرف می کنند و این اسید چرب هیچ ضرری برای قلب ندارد.

در این محصول مقدار قابل توجهی از ویتامین و مواد معدنی وجود دارد که از ویتامین ها می توان به ویتامین D اشاره کرد که نقش آن در جذب کلسیم از مواد غذایی بسیار زیاد است و از عناصر معدنی آن می توان به سلنیوم اشاره نمود که در حفاظت از سلول های بدن به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی بسیار موثر عمل می کند.

با وجود تمام فوایدی که مصرف ماهی برای بدن دارد اما استفاده از آن در برخی موارد جایز نبوده و حتی خطرات احتمالی را نیز به همراه خواهد داشت.

مثلا گاهی کنسرو ماهی حاوی اندکی از عناصر سمی و خطرناک برای بدن یعنی جیوه است که این عنصر در نتیجه آلودگی آب وارد بدن ماهی می شود و عامل ضعیف کردن سیستم عصبی مرکزی است.

زیست ماهی در آب های اینچنینی باعث شده تا ماهی جیوه را در بدن خود نگهداری کند و با استفاده از این ماهی در کنسرو وارد بدن می شود که علاوه بر تاثیر بر سیستم عصبی می تواند باعث کوفتگی عضلانی شود که از علائم مصرف این محصول است.

همچنین در مورد کودکان نیز این مسئله بسیار صدق می کند و تاثیر منفی بر رشد آنها خواهد گذاشت و البته در مورد زنان باردار این مسئله بسیار نادر است و در برخی موارد باعث سقط جنین می شود.

معمولاً برای نگهداری بلند مدت کنسرو ماهی از قوطی های فلزی استفاده می شود که بخش داخلی آن با قلع آبکاری شده است و به این ترتیب بین گوشت ماهی و روغن آن با این قسمت از قوطی هیچ واکنشی صورت نمی گیرد و به این ترتیب کیفیت آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که اگر خواهان کنسرو ماهی با ماندگاری بسیار بالا هستید حتماً این شکل از بسته‌بندی آن را ارائه کنید.

حجم ۱۸۰ گرمی این محصول برای فروش فوق العاده است چون قیمت ارزان تری نسبت به حجم های بزرگتر دارد و برای یک وعده غذا بسیار مناسب است و بنابراین در خرید کنسرو ماهی در طبیعت و در بین حجم های مختلف آن حجم ۱۸۰ گرمی مناسب ترین است و توصیه می شود برای استفاده این نوع از بسته بندی و حجم انتخاب شود.

خرید این محصول باید صرفا از کارخانه تولید کننده باشد و به این ترتیب مشتری در ارتباط با کارخانه این کنسرو با دیگر مشخصات این محصول خوراکی آشنا می شود و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول به دست خواهد آورد.

توصیه می شود حجم خرید تا حد ممکن بالا باشد چون کارخانه‌ها این شکل خرید را بیشتر دوست دارند و حاضرند برای آن تخفیف بیشتری قایل شوند و این مسئله باعث به دست آوردن سرمایه در گردش مورد نیاز برای فعالیت کارخانه است.

خرید این محصول به تعداد زیاد در کارتن های ۲۴ تایی انجام می گیرد به این معنی که ۲۴ عدد از این کنسرو در یک جعبه کارتونی قرار می گیرد.

این محصول فضای کمی را در این نوع بسته بندی اشغال می کند و هزینه ارسال آن نیز بسیار کم خواهد بود.

برای خرید این کنسرو از طریق این سایت امکان کسب اطلاعات بیشتر به راحتی وجود دارد و در بخش فروش سایت درخواست برای این کنسرو در کمترین زمان ممکن است و مشتریان از طریق ثبت درخواست خود در این بخش بسیار راحت تر به درخواست خود می رسند.

همچنین در حداقل زمان ممکن آن را تهیه و بسیار راحت قادر به دریافت آن برای خود خواهند بود.

به کسانی که در حجم زیاد به این محصول نیاز دارند خرید از واسطه هایی که معمولاً خود کنسرو ماهی طبیعت را از کارخانه خریداری می کنند و آن را به مشتریان ارائه می کنند توصیه نمی شود.

در این بین قیمت نهایی برای خریدار گران تر خواهد بود و مشتریان واقعی بسیار راحت از اینجا با هزینه ناچیز و با صرفه جویی در وقت خود قادر سفارش حجم بالایی از این کنسرو ماهی خواهند بود.

قیمت کنسرو ماهی طبیعت

نکته بسیار مهمی که در مورد کنسرو ماهی وجود دارد قیمت آن است به این معنی که کنسرو مذکور یکی از محصولات پروتئینی به شمار می رود که از ماهی های پرورشی یا صید شده به دست می آید و چون قیمت ماهی اخیرا افزایش بسیار زیادی یافته.

این مساله مستقیما نرخ کنسروهای ماهی را بسیار بالا برده است البته در این بین برند های مختلف با یکدیگر اختلاف دارند و برخی از آنها ارزان تر از بقیه هستند و همان کیفیت و چه بسا بهتر را به مصرف کنندگان نهایی عرضه می کنند.

بنابراین توجه به قیمت این محصول در خریدهای عمده فوق‌العاده با اهمیت است و در کنار قیمت توجه به کیفیت محصول نیز نباید فراموش شود.

کنسرو ماهی طبیعت یکی از برند های نام آشنا برای این خوراکی بسیار خوشمزه است که عوامل زیادی باعث شده است به عنوان محصول درجه یک شناخته شود که از جمله آنها می توان به عاری بودن این کنسرو از کمترین میزان استخوان اشاره کرد.

به این معنی که کنترل های بسیار زیادی بر روی این محصول صورت گرفته تا گوشت عاری از تیغ باشد چون در مورد کنسرو ماهی یکی از شاخص‌های بسیار مهم در قیمت‌گذاری آن عدم وجود استخوان و تیغ ماهی در گوشت است چون مصرف کننده این محصول با اطمینان از این که گوشت ماهی فاقد هر نوع استخوانی است مصرف نموده کهو در صورت وجود استخوان احتمال وارد آمدن صدمات جدی به بدن بیمار وجود دارد که در کنسرو ماهی طبیعت با استفاده از تجهیزات و بررسی های مختلف این مشکل حل شده است.

کنسرو ماهی برند طبیعت از ماهی تازه به دست می آید و برخلاف بسیاری از برند های دیگر از ماهی منجمد شده برای این کار استفاده نمی شود.

و در این کنسرو از ماهی تازه صید شده و یا برداشت شده از استخرهای پرورش ماهی استفاده می شود که بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.

در این کنسرو ماهی از بهترین ظرف بسته بندی با ضخامت مناسب و درب آسان بازشو استفاده شده است و به این ترتیب باز کردن درب قوطی حاوی این گوشت بسیار آسان است و نیازی به قوطی باز کن ندارد که این مساله تاثیر مناسب بر قیمت‌های محصول خواهد گذاشت.

در کنار تمامی موارد فوق از روغن های مخصوص مانند روغن زیتون برای ایجاد طعم مناسب در گوشت ماهی استفاده شده است که قیمت روغن زیتون بالا است و بسیاری از تولیدکننده ها از روغن هایی مانند روغن سویا برای این کار استفاده می کنند.

اما برند طبیعت با سابقه تولید طولانی مدت در تولید کنسرو ماهی در کشور همیشه در فکر عرضه بهترین ها بوده است و سعی کرده با داشتن تمام ویژگی هایی که تا اینجا در مورد این محصول ذکر شده با قیمت ارزان تری نیز آن را عرضه کند و آن را به خریداران کنسرو ماهی و کسانی که در خرید و فروش مواد غذایی از جمله کنسرو فعالیت دارند عرضه نماید.

شاخص های ذکر شده در مورد این محصول از قبیل داشتن یا نداشتن تیغ و استخوان و استفاده از نوع خاصی از روغن در این کنسرو در کنار نوع ظرف بسته بندی و میزان نمک موجود در محصول همه از عوامل تاثیر گذار در قیمت کنسرو می باشند.

شما برای خرید این محصول حتما باید این نکات را در نظر بگیرید تا تمام این ویژگی‌ها در این کنسرو خاص و ویژه وجود داشته باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد نرخ روز این کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی ارتباط با کارخانه تولید کننده به شما کمک خواهد نمود تا از نرخ روز این کنسرو باخبر گردیده همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشید که قیمت ها در مورد این محصول نه تنها از سالی به سال دیگر بلکه به صورت هفتگی ممکن است تغییر کند.

و علت این مسئله نیز تورم فزاینده موجود در کشور است که باعث افزایش نرخ قیمت همه کالاها و جمله کنسرو ماهی می شود.

قیمت این کنسرو از تاریخ انقضاء و تولید محصول نیز تاثیرپذیری زیادی دارد و کنسرو با تاریخ تولید جدید و تاریخ انقضاء طولانی برای همه خریداران از فروشگاه های مواد غذایی در کشور تا صادر کنندگان بسیار مناسب تر است چون فرصت کافی برای عرضه آن در بازار خواهند داشت و راحت تر آن را می فروشند.

مشتریان عمده در خرید این محصول برای کارخانجات تولید کننده کنسرو ماهی اولویت دارند چون کارخانه ها برای ادامه فعالیت خود به سرمایه در گردش زیادی نیاز دارند و به خصوص در حال حاضر که قیمت خرید ماهی بسیار بالا رفته است آنها در تامین نقدینگی با مشکل روبه‌رو هستند.

ان ها سعی می کنند قیمت محصولات خود را تا حد امکان پایین بیاورند و به این ترتیب نظر مثبت مشتریان عمده خود را در مورد این محصول تامین کنند تا با پایین ترین نرخی که ممکن است و مشتریان از آن راضی هستند محصول را به دست مشتری ها برسانند و خود نیز به نقدینگی مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایند.

اطلاع از نرخ از طریق این سایت برای تمامی خریداران و صادر کنندگان فراهم است و آنها از اینجا و به روش‌های گوناگون و متنوعی که ارائه شده است.

امکان ارتباط با مسئول فروش کارخانه را داشته و با فروشنده اصلی این کنسرو ارتباط برقرار می کنند تا به این ترتیب این کنسرو عالی و بسیار خوشمزه با قیمت بسیار مناسب برای فروش در سطح کشور و استفاده جهت صادرات در اختیار آنها قرار بگیرد و از این محصول ایرانی برای عرضه در بازارهای جهانی استفاده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *