67

67


با توجه به مصرفی بودن محصولات کنسروی، صادرات انواع کنسرو لوبیا از شرکت های توانمندی چون تبرک می تواند در افزایش حضور در بازار کشور های دیگر کمک شایانی داشته باشد.
تقریباً هر کسی که اندکی در بازار تجارت فعالیت داشته باشد، میداند که بازار صادرات، یک بازار بکر و سود ده است، ولی کمتر کسی ریسک حضور در بازار خارجی را به جان می خرد و غالباً داشتن توانمندی بالا در پاسخگویی به نیاز مشتری از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و کارخانه های کوچک با توانمندی کم در تولید امکان ورود به عرصه رقابت را در خود نمی بینند. هر چند در نگاهی موشکافانه می توان به این مورد رسید که حضور در بازار های تازه و یا اشباع نشده می تواند قدرت تولید آن ها را بالا ببرد. و به تعطیلی نرسند. به هر حال در حال حاضر صنایع بسته بندی و مواد غذایی کنسروی رشد خوبی داشته و صادرات کنسرو جات مانند انواع کنسرو لوبیا هم می تواند روند مناسب تری به خود بگیرد.
در این میان کارخانه هایی مانند تبرک که در تولید انواع محصولات کنسروی از سال 77 وارد عرصه تولید شد در صادرات محصولاتش هم خوب توانسته بین برند های دیگر جا باز کند.

انواع طعم در تولید کنسرو لوبیا

خب در صادرات هم باید ذائقه مصرف کننده در کشور مقصد را در نظر گرفت. برای همین انواع طعم ها را باید بتوان تولید کرد.تولید کنسرو لوبیا با طعم لوبیا چیتی، قرمز و سبز همراه با سس های مخصوص و یا ترکیب قارچ و سیب زمینی در کارخانه هایی چون تبرک تقریباً با بازخورد های خوبی همراه بوده است. البته توان تولید این کارخانه در کل بالا است و می تواند تولید با توجه به میزان و مشخصات مد نظر مشتری را هم داشته باشد.

کنسرو لوبیا تبرک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *