همیشه یکی از دغدغه های انسان کشف روش های نگهداری و بالا بردن زمان ماندگاری مواد غذایی بوده است. روش های مختلفی در این جهت امتحان شده است مانند نمک سود کردن،خشک کردن و غیره. کنسرو کردن مواد غذایی ازجمله بهترین روش ها در راستای نگهداری مواد غذایی بوده است. امروزه مواد زیادی را کنسرو می کنند که از جمله آن ها مرغ است. گوشت مرغ زمان زیادی برای پخت لازم دارد و اگر وقت کافی برای آماده کردن آن نداشته باشید کنسرو آن، مشکلتان را حل می کند و تنها برای آماده شدن ۲۰ دقیقه زمان لازم است به همین دلیل این کنسرو دربین اقشار شاغل جامعه که با دغدغه کمبود زمان دست و پنجه نرم می کنند طرفداران زیادی دارد و در نتیجه فروش کنسرو مرغ این روز ها رونق زیادی دارد.

فروش ویژه با کیفیت ترین کنسرو مرغ در ایران

بهترین عرضه کننده فعال کنسرو مرغ در کشور

بهترین عرضه کننده فعال کنسرو مرغ در کشورهمان طور که می دانید مراکز پرورش و نگهداری مرغ بیشتر در مناطق شمال و مرکزی کشور قرار دارند بدین ترتیب نیز کارخانجات تولید بهترین کنسرو مرغ نیز در این مناطق فعالیت می کنند.

در این کارخانجات دستگاه ی مجهز و اتوماتیکی وجود دارد که برای کنسرو کردن مرغ استفاده می شود و تن مرغ را در وزن ها و برند های گوناگون نظیر کنسرو مرغ بزرگ و یا کوچک تولید و به بازار عرضه می کنند. این عرضه کننده ها زیر نظر کارشناسان بهداشتی وزارت بهداشت فعالیت دارند و داشتن علامت استاندارد بر روی کنسرو، سلامت این محصول را تضمین می کند.لازم به ذکر است که گوشت مرغ این کارخانجات به صورت منجمد و یا تازه وارد می شود که این نیز بر میزان قیمت کنسرو مرغ تاثیر مستقیم دارد.

عرضه کننده های کنسرو مرغ را نمایندگی ها ،سوپر مارکت ها، فروشگاه های اینترنتی و عمده فروشان تشکیل می دهند. این عرضه کننده ها کنسرو مرغ را به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه خریداری می کنند و با درصد سود اندکی به مشتریان می فروشند.

مرکز بدون واسطه فروش کنسرو مرغ بزرگ

مرکز بدون واسطه فروش کنسرو مرغ بزرگاگر به دنبال خرید کنسرو مرغ با ارزان ترین قیمت هستید باید این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه خریداری کنید. از آن جایی که در مسیر تولید محصول در کارخانه تا رسیدن آن به دست مشتری چندین واسطه وجود دارد و بدیهی است این واسطه ها به دلیل میزان سودی که از خرید و فروش محصول دریافت می کنند تاثیر چشم گیری بر افزایش قیمت محصول دارند.

لذا شما با خرید مستقیم، این واسطه ها را حذف می کنید و محصول خود را با پایین ترین قیمت نسبت به قیمت های موجود در بازار خریداری می کنید. راه های گوناگونی برای خرید بدون واسطه وجود دارد که ما برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

یکی از راه های خرید مستقیم مراجعه به نمایندگی کنسرو مرغ تولید شده توسط کارخانه مورد نظرتان است. این نمایندگی ها مرکز پخش محصولات کارخانه هستند و محصولاتشان را با قیمت کارخانه به فروش می رسانند.

همچنین خریدار کنسرو مرغ علاوه بر مراجعه به نمایندگی می تواند به سایت رسمی کارخانه تولیدی مراجعه کند و محصول خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم سفارش دهد و درب منزل دریافت کند. البته این را باید در نظر داشته باشید که باید از سایت هایی خرید اینترنتی انجام دهید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

سایت خرید عمده کنسرو مرغ زشک با قیمت شگفت انگیز

سایت خرید عمده کنسرو مرغ زشک با قیمت شگفت انگیزکنسرو مرغ زشک از بهترین کنسرو های تولیدی است و این برند یکی از خوش نام ترین برند های تولید مواد غذایی مرغوب در سطح کشور است. برخی از افراد در هنگام خرید به برند محصول اهمیت چندانی نمی دهند اما به هر حال در کیفیت برخی برند ها اصلا شکی نیست. کنسرو مرغ زشک رقبای زیادی از لحاظ قیمت در بازار دارد اما هر مشتری دانا می داند که کیفیت محصول و تهیه مارک مرغوب  به قیمت آن می ارزد.

همانطور که می دانید همه مراکز تولیدی سایت معتبری دارند که محصولات خود را به صورت عمده در آن جا و به طور مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند.

کارخانه زشک نیز محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده از طریق سایت اینترنتی این شرکت به فروش می رساند. لذا اگر به دنبال خرید این محصول با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی این برند مراجعه کنید و محصول خود را با به قیمت کارخانه و به طور مستقیم و بدون واسطه سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

فروش عمده ای کنسرو مرغ با قیمت بسیار عالی

فروش عمده ای کنسرو مرغ با قیمت بسیار عالیکارخانجات تولیدی کنسرو مرغ محصولات خود را به صورت عمده به بازار های عمده فروشی و نمایندگی های خود در مناطق مختلف به قیمت کارخانه به فروش می رسانند. اگر کمی در قیمت ها دقت کرده باشید کنسرو هایی که به صورت خرده در سوپر مارکت ها و یا فروشگاه ها به فروش می رسد قیمتشان بالاتر از قیمت همان محصولات در بازار های عمده فروشی است.

علت تفاوت قیمت، وجود واسطه ها در مسیر تولید محصول و مصرف آن به دست مشتری است. این واسطه ها نقش موثری در افزایش قیمت محصول را دارند. لذا شما اگر به دنبال قیمت مناسب تر و ارزان تر هستید بهتر از به بازار های عمده فروشی فروش کنسرو مرغ و یا نمایندگی های رسمی فروش این محصول مراجعه کنید و به صورت مستقیم و قیمتی پایین تر از قیمت های موجود در بازاز خرید خود را انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید.

خرید کنسرو مرغ ایرانی درجه یک

خرید کنسرو مرغ ایرانی درجه یکهمانطور که می دانید در ایران کارخانجات متعددی در زمینه تولید کنسرو از جمله تولید کنسرو مرغ ایرانی فعالیت دارند و برخی از این کارخانجات از لحاظ کیفیت و مرغوب بودن شناخته شده هستند و حتی صادرات کنسرو مرغ را نیز در سطح جهانی به انجام می رسانند که این خود افتخاری برای ایران و ایرانی محسوب می شود.

البته این مسئله را باید قبول داشته باشیم که همواره محصول با کیفیت و مرغوب قیمتی بالاتری نسبت به سایر برند ها را دارد لذا اگر به فکر سلامت بدن خود هستید هیچگاه نباید کیفیت و سلامت مواد غذایی را فدای قیمت آن کنید.

فواید مصرف کنسرو مرغ برای ورزشکاران

فواید مصرف کنسرو مرغ برای ورزشکارانبدن ورزشکاران به میزان زیادی پروتئین نیاز دارد. از آن جایی که گوشت مرغ سرشار از پروتئین است، غذای مناسبی برا ورزشکاران محسوب می شود و پروتئین بدن آن ها را تامین می کند. هر قسمت از مرغ دارای میزان متفاوتی از پروتئین است. بیشترین میزان پروتئین در قسمت سینه و سپس در ران مرغ وجود دارد که این دو قسمت خوشمزه ترین بخش های بدن مرغ است و محبوب ورزشکاران است.

ورزشکاران به دلیل رژیم های غذایی که دارند باید هر روزه پروتئین مصرف کنند و چون گوشت مرغ زمان زیادی را برای پخت لازم دارد لذا کنسرو مرغ بهترین گزینه برای ورزشکاران است زیرا که در کم ترین مدت زمان آماده و در وقت صرفه جویی می شود.

بهترین برند ایرانی کنسرو مرغ

بهترین برند ایرانی کنسرو مرغهمانطور که گفتیم برند های مختلفی در زمینه تولید کنسرو در ایران فعالیت دارند. برخی از این برند ها از لحاظ مرغوبیت شهرت بسیاری در بین اقشار مردم دارند.

 تبرک یکی از این برند هاست که در بین مردم محبوبیت و طرفداران بسیاری دارد و نزدیک به پنجاه سال است که در سفره  ایرانیان جا پیدا کرده است.کنسرو مرغ تبرک  علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالا قیمت مناسبی دارد به همین دلیل مورد پسند اکثریت مشتریان قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *