65

65


زمانی که خرید عمده از محصولات کنسروی دارید مانند کنسرو لوبیا هم برند و هم قیمت ارزان برایتان ملاک انتخاب خواهد بود. مارک اویلا را برای محصولات مختلف در مراکز فروش می توان از این نظر مناسب دانست.
اویلا یک مارک و برند است که در حوزه های مختلف فعالیت دارد. شاید تبلیغ روغن مخصوص سرخ کردنی اویلا را شما هم همیشه به یاد بیاورید. زمانی که اویلا را روغنی بدون پالم و مفید از هر نظر می دانستند. اکنون هم کنسرو جات این برند مانند کنسرو لوبیا در بازار و مراکز فروش و پخش مواد غذایی حضور پر رنگ دارد. گروه صنعتی گلرنگ با حدود 50 سال فعالیت در حوزه تولید مواد غذایی بسته بندی این نوع از کنسرو ها را تولید و روانه بازار می کند. اما در مورد کنسرو لوبیا مانند سایر محصولات کنسروی چند نکته را باید در نظر گرفت. اول این که باید قوطی ها کاملاً استریل و ضد عفونی شوند. زیرا بدون مواد افزودنی قرار است تولید انجام شود و هر باکتری و میکرو ارگانیسم مضری می تواند، سبب فساد آن شود. زمان مصرف هم در داخل آب باید چند دقیقه ای کنسرو را جوشانید.

خرید عمده کنسرو لوبیا

خب این نوع از کنسرو ها معمولاً 400 گرمی هستند و دیگر درب های آن ها هم کلیددار شده است. برای خرید عمده می توان از مارک های مختلف مانند اویلا استعلام قیمت گرفت، که اگر نمایندگی داشته باشد با نمایندگی آن شهر مرتبط خواهید شد. اما خرید عمده برای صادرات هم امکان پذیر است. استاندارد تولید کنسرو لوبیا شامل وزن خالص، درصد نمک و ادویه جات و حتی رنگ مشخص بوده و در دریافت مجوز بهداشتی و صادرات به کشور های مختلف باید رعایت شود. ارزان بودن محصولات کنسروی مانند کنسرو لوبیا، اولاً به حجم خرید شما و ثانیاً به مارک و کیفیت هم وابسته هست.

کنسرو لوبیا ارزان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *