72

72


با توجه به تولید کنسرو لوبیا در کارخانه های مختلف مانند شاهسوند و یک و یک طعم های متنوع هم می تواند برای فروش در بازار وجود داشته باشد که همراه با قارچ مارک های مختلف، از پر فروش ترین ها است.
هر چند کارخانه شاهسوند در سال 72 بیشتر برای بسته بندی چای راه اندازی شد، ولی گستره فعالیت خود را برای محصولات متنوع تر مانند انواع کنسروجات هم پیش برد. این امر سبب شده تا اکنون در سبد کالای خود برای مصرف کننده های ایرانی حدود 17 محصول از جمله انواع کنسرو لوبیا را داشته باشد. فروش کنسرو لوبیا برای این مارک و البته با برند های مختلف به صورت عمده از تخصص های سایت بازار حبوبات است که این نوع از کنسرو ها را با مشخصات زیر عرضه می کند.

مشخصات کنسرو لوبیا شاهسوند

در مورد کنسرو لوبیا هم مانند هر محصول بسته بندی صنعتی مشخصاتی طبق استاندارد وجود دارد که وزن یکی از مهم ترین پارامتر ها می باشد. مارک شاهسوند برای کنسرو لوبیا با قارچ خود وزن خالص 350 گرم را در نظر گرفته است. البته این رنج از وزن ها در بازار عمومی بیشتر با نیم کیلو در محصولات کنسروی شناخته می شود. در هر کارتن هم 24 عدد قرار دارد و لوبیا چیتی ایرانی و نیز قارچ های فله و تازه در تولید آن استفاده شده است. این کارخانه ها کنسرو لوبیا را در رب گوجه تهیه می کنند و در نتیجه وزن آب و محتویات هم طبق استاندارد مشخص می شود.
فروش کنسروجات بیشتر شاید در فصل هایی مانند زمستان باشد، اما جزو محصولات فصلی نیست که کارخانه ها با افت فروش مواجه باشند. در مورد صادرات هم این نوع از محصولات را می توان با بازده خوب دانست. اما برای مشتری قیمت به صرفه تر هم مطرح است.

فروش کنسرو لوبیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *