تن ماهی به عنوان یک غذای کنسروی و نیمه آماده مصارف بسیار زیادی دارد. در این میان توجه به ویژگی های کیفی و انتخاب بهترین و باکیفیت ترین مارک های موجود در بازار اهمیت ویژه ای دارد. بعد از مبحث کیفیت، معیار قیمت به ویژه برای خریداران عمده اهمیت زیادی دارد. معمولاً نرخ فروش بر روی درب بسته بندی کنسرو درج می شود. استعلام قیمت تن ماهی امروز در بازار تهران و دیگر مراکز استان ها امری چالش برانگیز برای فعالین است. تهیه لیست قیمت و خرید ارزان ترین و در عین حال باکیفیت ترین تن ماهی نیاز به شناخت بازار و فروشندگان می باشد.قیمت تن ماهی امروز در بازار تهران

لیست قیمت روز تن ماهی در ایران

لیست قیمت روز تن ماهی در ایران

قیمت عمده تن ماهی بر اساس برخی معیارهای کمی و سپس کیفی تعیین و به خریداران عمده در قالب لیست قیمت عرضه می شود. مهمترین معیارهای تعیین قیمت انواع کنسرو تن ماهی در بازار کشور عبارتند از:

  • برند و وزن تن ماهی
  • میزان حجم سفارشات
  • کیفیت تن ماهی
  • نحوه سفارش و خرید عمده

بررسی قیمت تن ماهی در یک سال اخیر

بررسی قیمت تن ماهی در یک سال اخیر

قیمت تن ماهی در یک سال اخیر نوسانات بسیار زیادی داشته و به صورت صعودی هم چنان رو به افزایش است. عواملی مانند کاهش مجوز صید ماهی تن، افزایش قیمت قوطی کنسرو وارداتی و کاهش عرضه بر این امر تاثیر فراوانی داشته اند.

قیمت تن ماهی بندرعباس و کنسرو تن ماهی تن جنوب به عنوان بهترین مارک های موجود در بازار کشور، با کمترین نوسان همراه بوده است. دلیل این امر را باید عدم کاهش عرضه و بالا بودن تقاضای خرید به واسطه کیفیت بالا در نظر گرفت. البته تنوع طعم و مزه مانند تولید تن ماهی در روغن زیتون، تن ماهی دودی و تن ماهی با طعم سبزیجات نیز بر افزایش قیمت انواع این محصولات طی یک سال اخیر تاثیرگذار بوده است.

شرکت تولید و پخش تن ماهی باکیفیت

شرکت تولید و پخش تن ماهی باکیفیتهمانطور که می دانید شرکت های بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زمینه تولید و پخش تن ماهی فعالیت دارند. در این میان شناخت بهترین مارک تن ماهی در ایران و خرید ارزانترین تن ماهی دو معیار اصلی و اساسی برای خریداران عمده به شمار می رود.

از این رو توصیه می شود ضمن شناخت شرکت های تولیدی معتبر از خرید انواع این محصولات با برندهای ناآشنا، خرید از واسطه های بازار و تهیه نمونه های تاریخ مصرف گذشته خودداری شود.

توجه کنید که برخی از شرکت ها به صورت مستقیم در زمینه پخش و توزیع محصولات تولید خود به صورت مویرگی فعالیت دارند. این امر در کاهش قیمت های خرید عمده و تهیه ارزانترین تن ماهی برای خریداران عمده بسیار تاثیرگذار است.

بازار خرید و فروش تن ماهی در ایران

بازار خرید و فروش تن ماهی در ایرانبازار خرید و فروش تن ماهی در شهرهای جنوبی و کلان شهرهایی مانند تهران و اصفهان رونق بسیار زیادی دارد. برخی از فعالین از طریق خرید و فروش حواله تن ماهی اقدام به تهیه ارزان بهترین مارک تن ماهی با قیمت رقابتی می نمایند.

تهیه این حواله برای خرید کنسرو ماهی تن جنوب و دیگر نمونه های باکیفیت بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید حواله و تهیه تن ماهی ارزان قیمت با نرخ امروز می توانید به مراکز یا نمایندگان فروش آنلاین نیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *