کنسرو لوبیا چیتی بهروز

کنسرو لوبیا چیتی بهروز


در شرکت بهروز انواع مواد غذایی بسته بندی مانند کنسرو لوبیا چیتی با طعم هایی چون قارچ که دارای طرفدار زیاد است، با قیمت مناسب تولید می شود.
کارخانه های متعددی وجود دارند که به تولید مواد غذایی می پردازند، در ابتدای کار در سال های دهه 40 و 50 به دلیل کمی امکانات در ایران هر کارخانه ای که تأسیس می شد، به شدت می توانست رشد کند و فروش محصولاتش ساده بود. اما اکنون نه تنها همان نام نشان های قدیمی که برند های جدیدی هم در هر حوزه ای فعال شده اند. تقریباً دیگر هر کالایی آن قدر برند مختلف در بازار دارد که دیگر شاید مصرف کننده زیاد نام ها به خاطرش نماند. اما در مورد صنایع غذایی بهروز و شرکت هایی در این سطح از قدیمی ها گرفته تا نسل جدید در ذهن خریدار هک شده اند و هر محصول جدیدی را به سبد محصولات تولیدی شان اضافه کنند، زود فروش خواهند داشت. اما کنسرو لوبیا در کارخانه بهروز با چه ترکیب و نیز شرایطی تولید شده است؟ آیا قیمت مناسبی برای خرید عمده دارد؟

کنسرو لوبیا چیتی با قارچ بهروز

یکی از طعم های پر فروش در کنسرو لوبیا، در بهروز و نیز سایر شرکت های تولید کنسرو لوبیا، کنسرو لوبیا با قارچ است که 55 درصد آن را با لوبیا چیتی و 20 درصدش را با قارچ تهیه می کنند. این در حالی است که با افزایش قیمت انواع لوبیا، مانند لوبیا چیتی، قرمز و نیز سبز، می تواند در عین حال قیمت کنسرو لوبیا را هم افزایش دهد. البته در تولیدات روز کارخانه ها. در حالی که اگر محصولات این چنینی که 2 سال ماندگاری دارند، را بخواهید ارزان تر خرید کنید از تولیدات ماه های پیش می باشد.

کنسرو لوبیا چیتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *