قیمت هر کنسرو ماهی هوور درجه یک مخصوص رژیم غذایی  بازار داخلی و جهانی  براساس کیفیت  و نوع ماهی مشخص می شود.

 کنسرو ماهی هوور

تن ماهی هوور با ترکیبات مختلفی در بازار داخلی و جهانی تولید می شود که از جمله این ترکیبات : کنسرو ماهی هوور در روغن ،کنسرو ماهی هوور در روغن زیتون ،کنسرو ماهی هوور در آب و نمک و کنسرو ماهی فلفلی و رژیمی

کنسرو ماهی در وزن های مختلف در سطح داخلی تولید می شود که : 180گرمی ،150 گرمی و 120 گرمی و به سفارش ارگان های دولتی و دانشگاه ها 90 گرمی هم تولید می کنند.

رقابت تولید در کنسرو ماهی امروزه بسیار زیاد است و خیلی از شرکت های تولید کننده تولید کنسرو ماهی را نیز به خط تولید خود اضافه کرده اند .

و بعضا از ماهی های مختلف برای تولید استفاده می کنند که زرده ماهی ،بچه زرده ،مارلین ،هوور و گیدر بیشترین ماهی های تن وارداتی هست که شزکت ها در خط تولید خود از آنها بهره میگیرند.

احتمالا همه ی شما ها در قفسه های سوپری خانه و فروشگاه های خوداز کنسرو ماهی به عناون  یک ماده پر از پروتیین و چند منظوره است که می توان خیلی راحت و سریع آن را به عنوان یک وعده غذایی معمولی و یا یک شام سرگرم کننده در مهمانی تبدیل کرد داشته باشید و به صورت ثابت از آن استفاده کنید . و جالب توجه است که این ماده غذایی پر از خواص از نظر قیمتی و کیفیتی یکی از ارزان ترین وعده های پیشنهادی می باشد .

کنسرو ماهی هوور علاوه بر سهولت آماده سازی و طعم خوشمزه ،یکی از کم مصرف ترین منابع پروتیین می باشد . نکته جالب با توجه به گفته پزشکان امریکایی هر وعده کنسرو ماهی به میزان حدودا  3 اونس دارای 25 گرم پروتیین می باشد که تنها 110 کالری دارد  .

که دلیل توصیه مصرف هفتگی  است و کنسرو ماهی تن یک خدمت سالم از اسید های چرب ،امگا 3 و ویتامین های گروه b ، منیزیم ،فسفر و پتاسیم را در 100 گرم سلنیوم در خود جای داداه است.

خواص کنسرو ماهی هوور  

امروزه به علت معرفی خواص تن ماهی استفاده آن به شکل های مختلفی می باشد : سالاد تن ،تن ماهی با سس گوجه و سیر ،تن ماهی با تخم مرغ (املت تن ماهی ) تن ماهی با ترکیب خوراک لوبیا چیتی ،تن ماهی با برنج

ترکیب کنسرو ماهی  با سبزیجات از کشور فرانسه آشروع  شد و رسپی  اصلی آن توسط آشپز  معروف اگوست اسکافی ضبط شد .

با توجه به اینکه  ترکیب اصلی این کراکت از گوشت قرمز بود که این آشپز با جایگزینی ماهی تن طعم مورد پسند و دلپذیری  را ابداع کرد که تقریبا اکثریت دوست داشتن .

و به جای گوشت گاو و بوقلمون در نان ها و کراکت ها و پیتزاهاشون از تن ماهی استفاده می کردند که به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه و راحت برای مهمانی های اخر هفته بود.

به دلیل داشتن امگا 3 فراوان در ماهی انجمن قلب امریکا توصیه کرده است که حداقل دو بار در هفته ماهی مصرف کنیم که خوردن ماهی های چرب مانند ماهی تن ،ماهی قزل آلا ،ساردین ،سالامون ، ماکرل خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهدمصرف تن ماهی یکی از راحت ترین راه مصرف ماهی می باشد که می توانیم با مصرف تن ماهی تمام خواص مورد نیاز ماهی را جذب کنیم.  و این را بدانید که بدون تحمل بوی شدید ماهی در مرحله طبخ شما غذایی مقرون به صرفه و لذیذ دارید .

  مضرات مصرف کنسرو ماهی هوور

همانطور که می دانید مصرف هر محصولی خواص و مضراتی دارد از جمله مضراتی که می توان به کنسرو ماهیی هوور نسبت داد مورد مطالعه قرار گرفته شده است البته ناگفته نماند که این مضرات به اندازه ای زیاد نیست که مجبور به استفاده نکردن شد.

ماهی‌های بزرگ مانند ماهی تن بیشتر از ماهی‌های کوچک مانند ساردین جیوه دارند زیرا انها بیشتر زندگی می‌کنند و مقدار زیادی ماهی حاوی جیوه می‌خورند بنابراین فلز سنگین بسیار سمی به شکل متیل مرکوری در طی زمان تشکیل می‌شود. تن ماهی برای خوردن امن است اما اگر مقدار زیادی از ان را بخورید، می توانید سم جیوه ای را ایجاد کنید که با نشانه هایی مانند بی حسی، از دست دادن هماهنگی، مشکلات حافظه و بینایی و در برخی موارد، تشنج همراه است.

ماهی هوور یا گیدر  ماهی سایز  کوچکتری است که در بسیاری از تولیدات  کنسرو شده استفاده می شود و جیوه کمتری دارد البته برای رفع این مشکل قبل از مصرف باید 20 دقیقه حداقل جوشانده شود تا مواد سمی آن از بین برود  .

نیترات موجود در غذاهای کنسروی طی فرایند تولید معمولا کم یا از بین می رود زیرا در حرارت بالا و گرمای شدید فرایند تولید انجام میگیرد.

برای مصرف بهتر است که قوطی ها را مستقیم در برابر حرارت قرار ندهید و در ظرف جداگانه ای استفاده کنید.

 فروش کنسرو ماهی هوور در سال های اخیر

به گفته معاون سندیکای صنایع حفظ و نگهداری ایران، کنسروسازی ماهی تن که تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها قرار گرفته است، سبب کاهش مصرف شده است که نیمی از کارخانه ها تعطیل شده و یا به صورت ظرفیت خالی برای برند های قوی و پر فروش  کار می کنند.  به گفته این مقام تا چهار سال قبل از این قوطی‌های تن ماهیان را به طور متوسط سالیانه ۶۰۰ میلیون قوطی کنسرو تولید می‌کردند، اما این رقم در سال گذشته ایران نزدیک به ۳۰۰ میلیون تن ماهی  کاهش یافت.

برای خرید کنسرو ماهی هوور درجه یک میوانید با تماس مستقیم یا از طریق ارسال ایمیل از مدیران مجموعه ما استعلام های مورد نیاز خود را بگیرید  . قیمت های کنسروها براساس کیفیت تولید قیمت گذاری شده اند و برای خرید داخلی و صادراتی به نوع ماهی که شما نیاز دارید بستگی دارد .

شرکت ما با ارایه انواع کنسرو ماهی و کنسرو های غیر گوشتی با کیفیت و با قیمت مناسب با سابقه فعالیت 8 ساله خود شما را در  تهیه انواع کنسرو ها راهنمایی و یاری می کند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *