کنسرو ماهی جزو محبوب ترین و معروف ترین انواع خوراک های کنسروی می باشد که هم به صورت گرم و هم به صورت سرد قابل مصرف بوده و در لیست غذاهای مسافرتی حاضری و آماده، با طول عمر نگهداری بالا می باشد. کنسرو ماهی تشکیل شده از تکه گوشت بدون استخوان یا با استخوان ماهی های مختلف غوطه ور در انواع مختلفی از روغن و نمک می باشد که گاها از ادویه هم در آن استفاده می شود. نرخ روز و بهترین قیمت کنسرو ماهی در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان آن را از بازار استعلام نمود.

نرخ روز و بهترین قیمت کنسرو ماهی اعلا در ایران

ارزان ترین قیمت کنسرو ماهی در کشور

ارزان ترین قیمت کنسرو ماهی در کشورماهی های مناسب جهت کنسرو شدن را گونه بزرگی از انواع ماهیان اقیانوس که تن نامیده می شوند تشکیل می دهد، گاها ماهی های کوچک مانند کیلکا و ساردین نیز کنسرو شده و عرضه می شوند که به دلیل استقبال پایین در بازار ایران بسیار کم هستند.

قیمت گذاری کنسرو ها بر اساس:

  • نوع ماهی مصرفی
  • نوع روغن (زیتون، نباتی و …)
  • دودی یا غیر دودی
  • نوع بسته بندی
  • برند
  • و …

انجام می گردد در ایران کنسرو ها اغلب از گروه ماهیان هوور یا گیدر تولید می شود، در کل ماهیا مصرفی جهت کنیرو گوشتی به رنگ صورتی یا قرمز دارند چون تحمل گرمای بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند.

کنسرو ماهی مرغوب از تن ماهی تهیه می شوند که در زمان های مشخصی از سال صید می شوند و ممکن است در روغن زیتون یا کنجد طبخ شده باشند و طعمی بسیار مطبوع دارند.

ارزان ترین قیمت کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا قرمز در کشور را کنسرو های تولید شده در کارخانجات غیر معروف تشکیل می دهند که می توان قیمت آن ها را از فروشگاه کنسرو استعلام نمود.

صادر کننده بهترین نوع کنسرو ماهی ایرانی

صادر کننده بهترین نوع کنسرو ماهی ایرانیتولید کنسرو ماهی از گذشته های دور در کشور انجام می گردد که باعث ایجاد کارخانه های تولید کننده متنوع با تجربه کاری طولانی مدت در این زمینه شده است که به تولید بهترین و خوش طعم ترین انواع تن ماهی با تنوع بالا در زمینه کیفیت و قیمت انجامیده است.

کنسرو ماهی ایرانی از نظر طعم و کیفیت کاملا قابلیت رقابت با برند های خارجی را داشته و می توان از آن در تهیه انواع خوراک ها و سالاد ها استفاده کرد و از آن لذت برد.

صادرات کنسرو ماهی مرغوب ایرانی و کنسرو ذرت شیرین به کشورهای مختلفی انجام می پذیرد که شرکت های صادر کننده بهترین نوع کنسرو ماهی ایرانی به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس، با عرضه بهترین برند های موجود با بهترین کیفیت در بازار فعال بوده و با شناسایی صحیح کشورهای هدف، اقدام به صدور محصول خود می نمایند.

نمایندگی پخش مستقیم کنسرو ماهی مجید

نمایندگی پخش مستقیم کنسرو ماهی مجیدتقریبا تمامی کنسرو ماهی ها باید قبل از مصرف 20 دقیقه جوشانده شوند و سپس استفاده شوند. باید از خرید و مصرف کنسروهایی که قوطی آت متورم شده خودداری کرد چون ممکن است حاوی سم بوتولیسم بوده و منجر به اتفاقات ناگواری شود.

هر سهم غذایی از تن ماهی دارای 100 گرم پروتئین می باشد که منبع فوق العاده ای جهت مصرف ورزشکاران محسوب می شود و دارای ویتامین هی گروه b و سلنیوم و فسفر می باشد.

تن ماهی از غذاهای ساده و مورد علاقه کوهنوردان و ورزشکاران است که قصد راهپیمایی های طولانی داشته و نیاز به تامین انرژی و پروتئین خود از غذا دارند و می توانند کنسرو ماهی را با خود در مسافت های مختلف بدون نگرانی از فساد آن حمل کنند.

برند مجید با تولید و عرضه انواع محصولات کنسروی از جمله تن ماهی، دارای سابقه ای طولانی در این صنعتی بوده و جزو معروف ترین برند ایرانی کنسرو ماهی می باشد. نمایندگی پخش مستقیم کنسرو ماهی مجید با ارائه محصولات متنوع این برند، به صورت حضوری و غیر حضوری و اینترنتی اماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد.

فروشگاه خرید و فروش کنسرو ماهی مرغوب

فروشگاه خرید و فروش کنسرو ماهی مرغوبکنسرو ماهی تهیه شده مناطق مختلف  خصوصیات و طعم منطقه صید را در خود حفظ می کند که در حتی در قیمت آن نیز تاثیر گذار است، کنسرو ماهی جنوب به دلیل تهیه شدن از آبزیان خوش طعم آب شور خلیج فارس و دریای عمان؛ جزو کنسروهای محبوب در بین مصرف کنندگان بوده و طعمی ماندگار و خوشمزه دارد.

فروشگاه خرید و فروش کنسرو ماهی مرغوب، با تهیه مرغوب ترین انواع تن ماهی موجود در بازار؛ اقدام به فروش لیستی از بهترین ها کرده و مجموعه ای خریداران مشکل پسند را به خود اختصاص می دهد که با اطمینان خاطر کامل به خرید می پردازند.

بسته بندی تن ماهی ها با گذر زمان تغییر چندانی نکرده ولی مروزه با تبدیل درب قوطی کنسرو به نوع آسان باز شو؛ تحول بزرگی در استفاده آسان از کنسرو در طبیعت و مکان هایی که کنسرو باز کن در دسترس نمی باشد انجام گرفته است.

قیمت روز انواع کنسرو های برند ایرانی

قیمت روز انواع کنسرو های برند ایرانیموقع خرید کنسرو حتما باید به تاریخ انقضای آن توجه شود و قوطی نباید هیچ نشتی داشته باشد و سرد خوردن آن بدون جوشاندن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

تن ماهی کنسروی هم از ماهی تازه و هم از ماهی منجمد شده تهیه می شود در شرایط کاملا بهداشتی آماده و پخته شده و در قوطی کنسرو قرار داده می شود.

قیمت روز انواع کنسرو های برند ایرانی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • قیمت ماهی
  • قیمت ورق و قوطی کنسرو
  • قیمت مواد اولیه
  • قیمت نیروی کار
  • هزینه حمل و نقل
  • قیمت دلار
  • و …

قیمت ماهی مصرفی جهت تهیه کنسرو از مهم ترین ارکان مشخص کننده قیمت کنسرو است زیرا ماهی مهم ترین بهش آن است، قیمت قوطی ها و مواد اولیه نیز در آن دخیل می باشد و هزینه های تولید و شرایط بازار و میزان تقاضا نیز بر روی قیمت روز کنسرو تاثیر گذار است.

مرکز عرضه تن ماهی کنسرو شده

مرکز عرضه تن ماهی کنسرو شدهتقریبا همه نوع تن ماهی تولید شده داخلی و خارجی را می توان در مرکز عرضه تن ماهی کنسرو شده یافت، این مراکز با داشتن انبار از کالاهای موجود و عرضه اجناس هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی؛ امکان بهترین و کامل ترین خرید را برای خربداران ایجاد کرده و با عرضه محصولات به قیمت درب کارخانه و به صورت انبوه، محل خوبی جهت خرید محصولات مورد نظر هستند.

پخش تن ماهی کنسرو همه روزه و به صورت دایمی در این مراکر انجام می پذیرد.

ویژگی بهترین کنسرو ماهی ایرانی چیست؟

ویژگی بهترین کنسرو ماهی ایرانی چیست؟ویژگی بهترین کنسو ماهی ایرانی چیست؟ بهترین کنسرو ماهی باید خوش طعم و با مقدار نمک مناسب باشد، بسته بندی سالم و بدون خمیدگی، نشتی و ورم نداشته و متناسب با ذائقه ایرانی تولید شود. با رعایت تمام اصول بهداشتی و استاندارد تهیه شده و قیمت مناسبی داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *