فروش کنسرو مرغ صادراتی و محاسبه کالری موجود در هر قوطی کنسرو مرغ در این مقاله بررسی و مورد مطالعه قرار گرفته است که ابهامات مشتریان و خریداران عزیز را رفع کند.

کالری کنسرو مرغ

کالری کنسرو مرغ در هر 180 گرم تقریبا حدود 144.6 می باشد که مواد مغذی دیگری نظیر :

  • چربی کل  3.2 گرم  حدود 20%
  • کلسترول 112.5 میلی گرم
  • سدیم 835.7 میلی گرم  حدود 35%
  • پتاسیم 450 میلی گرم حدود 10%
  • کربوهیدرات و اسیدهای چرب و فیبر آن صفر می باشد.

هر انسان بالغ حدود 2000 کالری نیاز دارد که با تکنینک کالری شماری میتواند مقادیری که بدنش نیاز دارد را استفاده ند و کم و زیاد کند.

برخلاف نظر اکثریت کنسرو مرغ انتخاب کاملا سالمی می تواند باشد در صورتی که شما کالری چیزهایی که نیاز هست را بررسی کنید مثلا کلسترول،سدیم، چربی کل و سعی کنید کنسرو مرغی را انتخاب کنید که از سینه مرغی که در آب بسته بنذی شده استفاده کنید که کالری بسیار پایینی دارد البته بیشتر گوشت های سفیدی که تبدیل به کنسرو می شوند در آب و نمک بسته بندی می شوند پس شما میتوانید با خالی کردن آب و نمک آن و مصرف گوشت آ به تنهایی کالری و نمک کمتری به بدن خود بفرستید.

کنسرو مرغ مثل بقیه گوشت های پخته شده در قوطی های مورد نظر فراوری می شود و قبل از فرایند کنسرو سازی پخته و فراوری می شود و جهت بالا رفتن ماندگاری به آن آب و نمک اضافه می شود ولی مانند بقیه خرید هایی که انجام می دهید حتما جدول برچسب تغذیه ای را مطالعه کنید تا از هر افزودنی که نوشته شده اطلاع بگیرید. .

در کل ما باید صادقانه بگوییم که جدول ارزش تغذیه ای کنسرو مرغ در کارک های مختلف متقاوت است و بستگی به این دارد که از کدام قسمت مرغ کنسرو تهیه شده است.

برای مثال اگر کنسرو سینه مرغ را خریداری کنید کالری کمتری نسبت به ران مرغ دارد.

این غذا در رژیم های کتو یا پاليو که کربوهیدرات آن ها باید صفر باشد کنسرو سینه مرغ بهترین و راحت ترین و در دسترس ترین نوع تغذیه می باشد.

خواص و مضرات کنسرو مرغ

فیبر یکی از مواد مورد نیاز برای سلامتی روده است که در کنسرو فیبر بسیار پایین وجود دارد تقریبا کمتر از 2% فیبر دارد.

کلسیم برای حفظ سلامت استخوان مفید است که کنسرو به اندازه 1.3% کلسیم و حدود 5% پتاسیم دارد .

تنها موردی که باید حتما به آن دقت کنید کلسترول است که در انتخاب خرید این کنسرو حتما نگاه کنید که به آن چربی اضافه نشده باشد.

مورد دیگری که در خرید کنسرو مرغ باید بررسی شود میزان سدیم است که این مقدار معمولا توسط نمک در هر قوطی کنسرو تعیین می شودکه این با توجه به برند های مختلف متفاوت است.

اگر به دنبال کم کردن وزن هستید آب و نمک  کنسرو مرغ را دور بریزید تا از نفخ جلوگیری کنید.

در کل بخواهیم بررسی کنیم کنسرو مرغ برای دوره رژیم کم کردن وزن یک وعده مناسب است زیرا موادی که دارد و کالری پایینی که دارد کمک زیادی به سیری طولانی مدت می کند.

در کل با توجه به نیاز های پزشکی و ترجیحات شخصی نکاتی که ما ارایه می دهیم شاید مناسب شما باشد یا نباشد که برای تصمیم قطعی گرفتن برای استفاده از این محصول خوشمزه و لذیذ باید با متخصص تغذیه مشورت کنید.

در کل سینه مرغ یک پروتیین لاغر کننده است که کالری پایین و سیری طولانی دارد برای زمان های اضطراری یک غذای مناسب و راحت و آماده است که بخواید در انبار مواد غذایی خود جای بدیدو

یک غذا نمی تواند به تنهایی سلامت شما را تامین یا از بین ببرد اما بررسی کل مواد غذایی هایی که در طول روز به بدن خود وارد میکنبم کمک بزرگی می کند.

این بستگی دارد که خودتان چه غذایی را انتخاب می کنید شما می توانید کنسرو سینه مرغ در آب و نمک را انتخاب کنید یا کنسرو مرغ  در رب گوجه فرنگی و روغن .

فروش کنسرو مرغ

فروش مرغ صادراتی مورد بررسی قرار گرفته چون کشور ها و جوامع مختلف از چاشنی های متفاوتی در آن استفاده می کنند :

  • رب گوجه فرنگی
  • رشته یا ورمیشل
  • فلفل تند
  • فلفل دلمه ای
  • قارچ و سس خامه ای
  • جوجه ای

که چاشنی جوجه کبابی تقریبا برای کشور های آسیایی استفاده می شود که به مصرف زعفران علاقه ی زیادی دارند و جوجه کباب آماده با زعفران و آبلیموی تازه را کنسرو می کنند .

چاشنی و رب و روغن و فلفل برای کشور های عرب استفاده می شود زیرا طبع غذایی مورد علاقه ی این جوامع بر اساس روغن و رنگ قرمز و تندی انتخاب می شود.

مدت زمان نگهداری کنسرو از 6  ماه تا دو سال در قوطی های اصلی خودشان است اما بعد از باز شدن در فضای بیرون از یخچال 2 ساعت و در یخچال در ظروف در دار حدود 2 تا 4 روز ماندگاری دارند.

در کل نگهداری قوطی های کنسروی در فضاهای خشک و سرد راحت تر و مدت آن طولانی تر از تاریخ چاپ شده نیز می باشد اما بهترین زمان مصرف نهایتا همان تا تاریخ چاپ شده می باشد .

کشور های اروپایی و یا کشوری مانند ایتالیا از ترکیب کنسرو مرغ با قارچ و سس قارچ و خامه بیشترین استفاده را می کنند و در ایتالیا در بیشتر پاستا ها از این سس استفاده می کنند.

خوبیه کنسرو این است  که شما برای تهیه انواع غذا ها با توجه به سلیقه و سبک تغذیه ای خود میتوانید استفاده کنید و چون اکثر تولیدات شرکت ها به گ.نه ای است که سینه های مرغ را درسته کنسرو می کنند میتوان سینه های مرغ کنسرو شده را در سالاد، در برنج، در پاستا، در سوپ و هر غذایی که نیاز به مرغ پخته شده دارد استفاده کرد .

معمولا هر قوطی کنسروحدود 2 تا 3 فنجان مرغ به ما می دهد که با یک جوشاندن 10 تا 20 دقیه می توانیم به غذاهای خود اضافه کنیم یا به صورت خالی نیز از آن استفاده کنیم .

یکی از دلایل دیگر استفاده زیاد از کنسرو این است که معمولا شرکت ها چاشنی های خاصی به آن اضافه نمی کنند و دست مردم در استفاده از آن باز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *