کنسرو لوبیا اصالت

کنسرو لوبیا اصالت


خرید کنسرو لوبیا از مارک هایی مانند اصالت، تبرک و یا برند های شناخته شده می تواند ارزان باشد، ولی قیمت کنسرو لوبیا را هم خرید عمده لوبیا برای کارخانه تعیین می کند.
یکی از شهر هایی که هم پایتخت فرهنگ و هنر است و هم می توان مهد اقتصاد و صنعت دانست، اصفهان می باشد. در این شهر هم کارخانه های مواد غذایی معتبری چون مارک اصالت هم فعال هستند که در شهرک صنعتی سپاهان کار میکنند. اما تولیدات این کارخانه ها و برند ها متعدد است، مثلاً انواع کنسرو زیتون در شیشه و نیز قوطی و یا ترشیجات و سایر محصولات کنسروی را شامل می شود. اما یکی از مصرفی ترین نمونه های این کارخانه ها، کنسرو لوبیا می باشد. کنسرو لوبیا در انواع طعم ها و غالباً به دلیل بازار پسندی بالا با طعم لوبیا چیتی و در سس کچاپ و یا معمولی از گوجه فرنگی به همراه قارچ گاهاً تولید می شود.

تهیه انواع کنسرو لوبیا

اما در ایران خوشبختانه وضعیت کارخانه های تولید مواد غذایی کنسروی بسیار مناسب است و در نتیجه انواع کنسرو لوبیا با قیمت های مختلف از مارک های متعدد در دسترس برای تهیه شما می باشد. با این وجود باید در نظر داشته باشید که کنسرو لوبیا ارزان ممکن است از برند های مشهور مثل اصالت کار ساده ای نباشد و بیشتر برند های به اصطلاح متفرقه برای این منظور مناسب باشند. منتها چون مهر استاندارد و پروانه بهداشت دارند می توان این نوع از قیمت ها را رقابتی و با حاشیه سود بالا از مارک های متفرقه دانست. تهیه کنسرو لوبیا تا حدود زیادی به لوبیا وابسته است. کارخانه های کنسرو سازی، گاهاً لوبیا مد نظر خود مانند انواع چیتی را مستقیم از ازبکستان وارد می کنند که قیمت تمام شده مواد اولیه برایشان بهتر باشد.

کنسرو لوبیا اصالت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *