72

72


مارک تبرک برای انواع کنسروجات من جمله کنسرو لوبیا شناخته شده می باشد، برای همین فروش ارزان و با قیمت رقابتی برای خریداران عمده می تواند موفقیت بزرگی را حاصل کند.
تبرک یکی از برند های ناخته شده است که در سال 77 آغاز به تولید انواع محصولات غذایی کنسروی را کرد. اولین محصول غذایی که از این مارک معرفی شد، شاید رب گوجه های باکیفیت بود که به سرعت در بازار مصرف جا باز کرد. اما بعد از آن محصولات متعدد به سبد تولیدات این کارخانه افزوده شد، که اکنون شاید بیش از 300 محصول را بتوان با این نام در فروشگاه ها مشاهده نمود. کنسرو لوبیا تبرک هم خب به دلیل این که مارک حساب می شود و طرفدار دارد و هر چند مشتری حاضر است به دلیل برند بودن پول و قیمت بالاتر را بپردازد، با این وجود، اگر بار ارزان تر هم پیدا کند به دلیل حاشیه سود مناسب تر خرید خواهد کرد.
اما باید در این نوع از خرید و فروش ها برای مواد غذایی به تاریخ انقضا هم توجه نمود.

خرید کنسرو لوبیا عمده

ارزان بودن با کیفیت مشابه شاید از سوی مارک های غیر معروف هم امکان پذیر باشد، اما خرید عمده فروشگاه های مواد غذایی با توجه به نوع پرداخت و حجم خرید می تواند انجام پذیرد. کنسرو لوبیا چیتی، لوبیا با قارچ، حتی همراه با گوشت در سس های با تنوع طعم مختلف می تواند خریدار مخصوص خود را داشته باشد، اما درصد تخفیفی که در خرید نقد و عمده داده می شود، هم در حاشیه سود شما موثر خواهد بود. فروش ارزان را باید زمانی انتظار داشت که واسطی در میان نباشد. و با خرید عمده در شرایطی که تاریخ مصرف کافی داشته باشد، می توان بیشتر سود کرد.

کنسرو لوبیا تبرک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *