کنسرو لوبیا

کنسرو لوبیا


قیمت کنسرو لوبیا با تن ماهی در بازار چگونه محاسبه می شود ؟ آیا با انواع طعم های لذیذ انواع کنسرو لوبیا در بازار آشنایی دارید؟ دلتان می خواهد پرفروش ترین و خوشمزه ترین کنسرو لوبیای بازار را را با قیمت مناسب خریداری کنید؟
همانطور که می دانید در تولید انواع کنسرو لوبیا از انواع ادویه جات و دیگر مواد غذایی پروتئین دار همچون گوشت، تن ماهی و قارچ استفاده های فراوان می شود و هر کدام به تناسب سلیقه و مزاج افراد مختلف از فروش خوبی در بازار برخوردار می باشند.

این بار نیز کنسرو لوبیا با تن ماهی با طعمی لذیذ و خوشمزه برای علاقمندان به این محصول توسط تولید کنندگان خوشنام تولید و در بازار با قیمت مناسب عرضه می شود.

جالب است بدانید که اگر تن ماهی را جداگانه تهیه کرده و کنسرو لوبیا را هم جداگانه تهیه کنیم هزینه ها خیلی بیشتر می شود اما شرکت های تولیدی با ترکیب مناسب کنسرو لوبیا با تن ماهی قیمت مناسبی برای آن گذاشته اند که در هزینه ها مدیریت شود و طعم تکراری از بین برود و ذائقه جدیدی ایجاد شود.

قیمت کنسرو لوبیا با تن ماهی

مواد اولیه کنسرو لوبیا با تن ماهی :

  •  ماهی پاک شده (تن ماهی )
  • لوبیا چیتی
  • سس مخصوص کنسرو لوبیا که شامل رب و ادویه می باشد
  • در بعضی شرایط قارچ

قیمت کنسرو لوبیا با تن ماهی بستگی به نوع برند و همچنین فصل های مختلف سال دارد،زیرا ماهی در بعضی مواقع فراوان و بعضی فصل ها کم است. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول با کارشناسان مجموعه ما ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *